Hvem er vi

Læs mere om Aabybro Køreskole – tidligere kendt som Kjelds Køreskole, som åbnede i 1970

Vi er erfarne og servicemindede

Hos Aabybro Køreskole er sikkerhed og service i højsædet – og det har den altid været. Køreskolen blev startet for næsten 50 år siden. Vi er i dag en rigtig travl køreskole med mange elever, men vi har selvfølgelig plads til nye.

Før du vælger køreskole, så tal med venner og tidligere elever om deres oplevelse af deres valg af køreskole. Derved får I et retvisende billede af netop den køreskole, som de har brugt.

Kørelærere og køreskole med stor fleksibilitet

Hos Aabybro Køreskole vil vi gerne skille os ud fra de andre. Vi ved at mennesker er forskellige og er således meget opmærksomme på at tilpasse undervisningen til den enkelte elevs behov. Desuden tilbyder vi blandt andet, at du selv kan vælge, hvor du vil aflægge din køreprøve, ligesom vi også forsøger at tilpasse kørelektionerne bedst muligt til din kalender.

Et familieforetagende

Køreskolen der blev startet af Kjeld for næsten 50 år siden, er i dag  overtaget af Torben men i travle perioder hjælper Kjeld stadig til.

Os kan du regne med

Det vigtigste for os er, at vi opretholder vores ry, der i bund og grund går ud på at hver kørelærer yder høj service og god vejledning på passagersædet. Vi har således store krav til os selv, således at din oplevelse med vores kørelærer bliver helt optimal.

Torben Lønskov Jensen