Kørekort bil

Kørekort til bil hos dygtige kørelærere

Langt de fleste danskere, har i dag brug for et kørekort.
Derfor er der også et antal køreskoler landet over, hvorfor vi har et klart mål om at yde noget ekstraordinært til vores elever, så vi adskiller os fra de andre. Vi holder til i Aabybro, men dækker selvfølgelig lokalområdet som Biersted og Nørre Halne , samt Pandrup og Brovst,

At tage et kørekort til bil hos os i Aabybro Køreskole skal således være en god og positiv oplevelse. Vi lader derfor dig få indflydelse på, hvor du gerne vil tage din køreprøve, hvornår du ønsker at aflægge køretimer og lignende. Vi lægger altså op til en fleksibel løsning, når du skal tage dit kørekort, således det passer bedst muligt ind i din hverdag.

En samlet pakke til kørekort til bil

Hos Aabybro Køreskole tilbyder vi dig altid en samlet pakke, når du tager dit kørekort.

Den samlede Lovpakke, inkluderer for kørekort til bil:

Al banekørsel inkl. gebyrer. 2 x 4 lektioner

Ubegrænset teori

16 kørelektioner á 45 minutter

Køreteknisk kursus (glatbane)

1 x Leje af bil til køreprøve

Eventuelle ekstralektioner a`45 minutter (kr. 650,-/stk.), prøvegebyr (kr. 1170,-) og førstehjælpskursus, er ikke inkluderet.

Bemærk at nogle elever kan nøjes med de 16 kørelektioner, men det er almindeligt at have behov for at køre flere.

Bemærk 1 lektion er 45 minutter.

Hvis du ønsker at høre nærmere, er du velkommen til at ringe eller skrive 🙂