Kørekort MC

MC kørekort hos Aabybro Køreskole

Hos Aabybro Køreskole tilbyder vi mere end kørekort til personbil.

Således har vi også mange års erfaring med MC kørekort, hvor utallige elever har taget sit kørekort til motorcykel.

Du har mulighed for at tage dit MC kørekort i forbindelse med, at du tager dit almindelige kørekort til bil (kørekort, kategori B), ligesom du også har mulighed for at tage dit MC kørekort, hvis det er mange år siden, du har modtaget køreundervisning.

Et MC kørekort der passer til dig

For os er det vigtigt, at vi tilbyder en stærk løsning til dig. Du har derfor mulighed for selv at vælge, hvor du aflægger køreprøve, ligesom vi også prøver at tilpasse kørelektionerne således, at de passer nogenlunde ind i din kalender.
​Dertil kommer, at vi altid har en skarp pris på på MC kørekort, således god service går op i en højere enhed sammen med en konkurrencedygtig pris.

Hvis du ønsker at høre nærmere, er du velkommen til at ringe eller skrive 🙂